Pinlisty'ye Geri Dön
www.hurriyet.com.tr

Yolcu gemisinde norovirüs endişesi: 1700 kişi için karantina kararı verildi
Norovirüs endişesiyle Bordeaux'da kruvaziyer gemisinde 1700'den fazla kişi karantinaya alındı. Norovirüse yakalanan bir yolcunun hayatını kaybettiği bildirildi.
Bu İçeriğe Tepki Ver
Benzer Keşifler 🔗
Yorumlar (0)
Yorum yapmak için giriş yapmalısınız.


