Pinlisty'ye Geri Dön
x.com
X (Twitter)
Tuğba Hacıbayramoğlu (@tugbahacibayram)
Beşiktaş kendi evinde oynayacağı sezonun son maçında Trabzonspor maçında tribünler bomboş. Beşiktaş ikinci lig takımıyla bile kupa maçı yapsa, tribünler dolardı. Yazık küstürdünüz herkesi. Çarşı sırtını çevirecekti. Maça gelmemeyi tercih etmiş. #BJKvTS
Bu İçeriğe Tepki Ver
Benzer Keşifler 🔗
Yorumlar (0)
Yorum yapmak için giriş yapmalısınız.
