Arama
Akış
Etiketler
Panelim
Giriş
Pinlisty'ye Geri Dön
"Şeker hastalığına iyi geliyor" denilen otu yedi, ölümden döndü
www.haberler.com

"Şeker hastalığına iyi geliyor" denilen otu yedi, ölümden döndü

Mardin’de şeker hastalığına iyi geldiği söylenen otu yiyen 52 yaşındaki kadın ölümden döndü. Zehirli ot nedeniyle iç organları ağır hasar gören kadın, hastanedeki tedaviyle hayata tutundu. Doktorlar, son dönemde yabancı ot zehirlenmelerinde artış yaşandığını belirterek vatandaşlara doğada tanımadıkları otları tüketmemeleri uyarısında bulundu.

Görüntüle
Bu İçeriğe Tepki Ver

Benzer Keşifler 🔗

Kent Gündem - Güncel Haberler, Son Dakika ve İş İlanları

İptv Kanalları - İptv Forum

gsim.io

Yorumlar (0)

Yorum yapmak için giriş yapmalısınız.